Klachten

Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze klanten, daarom vinden wij het vervelend als u een klacht heeft. Uiteraard helpen wij u hier zo goed mogelijk bij zodat we er alsnog voor kunnen zorgen dat u tevreden bent over onze diensten en service.

Graag vragen wij u om uw klacht te melden via ons contactformulier. U ontvangt van ons een e-mail ter bevestiging zodra wij uw klacht in behandeling nemen. Wij nemen uw klacht uiterst serieus en zullen deze met zorg behandelen. Wij proberen u vervolgens binnen 72 uur een reactie te geven en u een passende oplossing te bieden.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van WebwinkelKeur waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.